Reklamačný poriadok spoločnosti Pink service s.r.o.

Postup pri vrátení alebo výmene tovaru:

1. Oznámte nám mailom, že chcete tovar vrátiť alebo vymeniť. Podľa zákona máte možnosť vrátiť tovar do 14 dní.

2. Tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale, nepoškodený aj s pôvodnými vysačkami.

3. Spolu s tovarom pošlite aj sprievodný list a faktúru. V prípade výmeny v ňom uveďte, za aký tovar si želáte vrátené veci vymeniť. V prípade vrátenia tovaru uveďte číslo účtu, na ktoré Vám budú vrátené peniaze za tovar. Tovar neposielajte na DOBIERKU! (nebude prevzatý)

4. Balík pošlite kuriérom alebo Slovenskou poštou ako doporučený list bez dobierky ( do 2 kg), alebo ako balík bez dobierky ( nad 2 kg) na adresu:

Pink service s.r.o.
Obchodná 5
900 26 Slovenský Grob
5. Tovar Vám bude vymenený v najkratšej možnej dobe, najneskôr do 15 dní od prevzatia balíku od Vás. Takisto v prípade vrátenia Vám budú peniaze vrátené v zákonnej lehote do 15 dní. (Prevodom na účet)

Pretože my Vám posielame tovar poriadne zabalený, vyžadujeme, že tovar musí byť pri odosielaní zabalený, nielen vo vlastnom obale, aby nedošlo pri jeho preprave k znehodnoteniu (zašpinenie, roztrhanie, polámanie, atď….)! Nezabalené zásielky nepreberieme!!!
Postup pri reklamácii:

1. Tovar spolu so sprievodným listom s popisom závady a kópiou dokladu o kúpe ( faktúrou) pošlite na adresu:

Pink service s.r.o.
Obchodná 5
900 26 Slovenský Grob

2. Zákonom stanovená lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od prijatia ( prevzatia balíka od Vás).

3. Vyrozumenie o vybavení reklamácie dostanete na emailovú adresu uvedenú vo Vašej objednávke.